Παρασκεύη 22 Σεπτέμβριου 2017

Eρέτρια

Από τα ΚΕΠ του Δήμου οι αιτήσεις για το Επίδομα Ορεινών & Μειονοτικών Περιοχών

ΕΠΙΔΟΜΑ ΟΡΕΙΝΩΝ & ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ – ΥΨΟΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις

Τα ΚΕΠ του Δήμου Ερέτριας ενημερώνουν ότι ξεκίνησε η υποβολή των αιτήσεων  για την εισοδηματική ενίσχυση οικογενειών κατοικούντων σε ορεινές – μειονεκτικές περιοχές.

[Η εν λόγω εισοδηματική ενίσχυση καταβάλλεται στο πλαίσιο των μέτρων κοινωνικής προστασίας ευπαθών ομάδων προκειμένου να στηριχθούν οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα και να αποτραπεί ο κίνδυνος να ερημωθούν ολόκληρα χωριά που βρίσκονται σε ορεινές και μειονεκτικές περιοχές.

Με  την 2/71338/0026/22-07-2013 (ΑΔΑ ΒΛΩ1Η-31Μ) Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας και Αναπλ. Οικονομικών και την αριθ. 2/111270/0026/11-12-2013 (ΑΔΑ ΒΛΓ6Η-ΞΓ0) ερμηνευτική εγκύκλιο, καθορίστηκε η διαδικασία και τα δικαιολογητικά για την πληρωμή της εισοδηματικής ενίσχυσης οικογενειών ορεινών και μειονεκτικών περιοχών, όπως καθορίζονται από την Οδηγία 85/148/ΕΟΚ.]

Δικαιούχοι της εισοδηματικής ενίσχυσης στο Δήμο Ερέτριας είναι: Οικογένειες, συμπεριλαμβανομένων και των μονογονεϊκών, Ελλήνων υπηκόων κρατών – μελών της Ε.Ε., των οποίων τα μέλη κατοικούν μόνιμα στο Δ.Δ. Σέττας, στο Δ.Δ. Γυμνού, στο Δ.Δ.  Άνω Βάθειας και στον οικισμό Γερόντα Ερέτριας.

Το ύψος της εισοδηματικής ενίσχυσης ανέρχεται:

-Σε εξακόσια (600,00€) ευρώ ετησίως, εφόσον το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα των δικαιούχων δεν υπερβαίνει το ποσό των τριών χιλιάδων ευρώ (3.000,00€) ετησίως και 

-Σε τριακόσια (300,00€) ευρώ ετησίως, εφόσον το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα των δικαιούχων κυμαίνεται μεταξύ του ποσού των τριών χιλιάδων ευρώ (3.000,00€) και του ποσού των τεσσάρων χιλιάδων επτακοσίων ευρώ (4.700,00€).

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται να καταθέσουν οι δικαιούχοι είναι τα εξής:

-Αίτηση του δικαιούχου (στην οποία θα φαίνονται ευδιάκριτα τα στοιχεία του – ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, Α.Φ.Μ., αριθμός τραπεζικού λογαριασμού σε μορφή ΙΒΑΝ)

-Βεβαίωση του Δημάρχου του τόπου κατοικίας του δικαιούχου, από την οποία να προκύπτει η επί διετία τουλάχιστον συνεχής διαμονή του σε συγκεκριμένη ορεινή και μειονεκτική περιοχή της Οδηγίας 85/148/ΕΟΚ.

-Αντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του φορολογικού έτους 2015 (αφορά εισοδήματα που αποκτήθηκαν από 01-01-2015 έως 31-12-2015) για το οποίο αιτείται η εισοδηματική ενίσχυση.

-Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/1986 του δικαιούχου, περί της μη είσπραξης της οικονομικής ενίσχυσης άλλη φορά για την ίδια οικογένεια για το ίδιο έτος.

-Φωτοαντίγραφο αστυνομικού δελτίου ταυτότητας.

-Φωτοαντίγραφο της 1ης σελίδας βιβλιαρίου τραπέζης. 

Όσον αφορά στην έννοια της οικογένειας – νοικοκυριού διευκρινίζεται:

-Βασικό στοιχείο χορήγησης της εισοδηματικής ενίσχυσης είναι η οικογένεια και όχι η στέγη, η οποία μπορεί να είναι ιδιόκτητη, ενοικιαζόμενη ή και κοινή.

-Για την εφαρμογή των υπόψη διατάξεων με τον όρο «οικογένεια» εννοείται το ζεύγος των σε νόμιμο γάμο συμβιούντων συζύγων μετά των ανηλίκων και άγαμων τέκνων αυτών (συγγενική οικογένεια) που συμβιούν κάτω από την ίδια στέγη και βαρύνουν φορολογικά το δικαιούχο- αρχηγό της οικογένειας. Στους δικαιούχους περιλαμβάνονται και δυο (2) οικογένειες που συνοικούν κάτω από την ίδια στέγη καθώς και οι μονογονεϊκές οικογένειες, δηλ. γονέας χωρίς σύζυγο ή σύντροφο με ένα τουλάχιστον παιδί εξαρτημένο από αυτόν. Τα μεμονωμένα άτομα δεν αποτελούν «οικογένεια» (για να αποτελούν οικογένεια απαιτούνται πάνω από δύο μέλη).

Η εισοδηματική ενίσχυση καταβάλλεται εφάπαξ από την 1η Σεπτεμβρίου εκάστου ημερολογιακού έτους, με την υποβολή και τον έλεγχο των ανωτέρω δικαιολογητικών.

Ως εκ τούτου οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τις ΑΙΤΗΣΕΙΣ τους, το συντομότερο δυνατόν και πάντως έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2016, στα ΚΕΠ του Δήμου, στην Αμάρυνθο (Κτήριο Δημοτικής Κοινότητας / Τηλ.: 2229038911 – 2229036275 / Fax:  2229037847 / e-mail: d.amaryntion@kep.gov.gr) και στην Ερέτρια (Κτήριο Ειρηνοδικείου / Τηλ.: 2229350200 – 2229067000 / Fax:  2229067080 / e-mail: d.eretrias@kep.gov.gr).

Σημειώνεται ότι τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών συνδράμουν μόνον ως προς την υποδοχή των αιτήσεων και των δικαιολογητικών και την αποστολή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, οι οποίες έχουν και την ευθύνη για τον τελικό έλεγχο της πληρότητάς τους και την προώθησή τους στην αρμόδια ΥΔΕ της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας, για την έκδοση του σχετικού χρηματικού εντάλματος στο όνομα κάθε δικαιούχου. 

Υπενθυμίζουμε ότι το Ωράριο Λειτουργίας των ΚΕΠ είναι 8.00 π.μ. έως 15.20μ.μ. οι Αιτήσεις  όμως γίνονται δεκτές έως τις 14.00 μ.μ. λόγω εσωτερικού προγραμματισμού των ΚΕΠ.

 

Αναγνώστηκε 203 φορές