Παρασκεύη 18 Αύγουστου 2017

Eρέτρια

Oλοκληρώθηκε με επιτυχία το αναβαθμισμένο 3ο Ράλλυ Αμαρύνθου

ΜΕ ΝΕΑ ΕΙΔΙΚΗ (ΠΙΣΣΩΝΑΣ) ΚΑΙ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΜΕΝΟ
ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Με την ολοκλήρωση του 3ου Φθινοπωρινού Ράλλυ Αμαρύνθου (ήταν ο 7ος και τελευταίος γύρος του) που διεξήχθη το Σαββατοκύριακο 24-25 Οκτωβρίου, έπεσε η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Ο αγώνας (που παραμένει φθινοπωρινός, αφού μετατέθηκε ο εαρινός αρχικός προγραμματισμός για διεξαγωγή του στις 17-18 Μαΐου) μετά τις δύο πρώτες επιτυχημένες του εκδόσεις, πλέον αναβαθμίστηκε και προσμετρήθηκε στον κορυφαίο θεσμό ράλλυ της χώρας μας.
Παράλληλα, στο φετινό Ράλλυ Αμαρύνθου ήταν ενταγμένο και στο καλεντάρι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων (ο 4ος γύρος του, με συντελεστή 1,5).
Τη διοργάνωση του αγώνα είχε αναλάβει και πάλι το Αθλητικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ).
30 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Το ενδιαφέρον των οδηγών πιστοποιήθηκε εξ αρχής από την αυξημένη συμμετοχή τους. Τα 30 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, προσέφεραν ικανοποιητικό θέαμα.
ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Υπενθυμίζεται πως η αγωνιστική δράση εξελίχθηκε σε ασφάλτινες ειδικές διαδρομές.
Καινοτομία του αγώνα σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις ήταν η προσθήκη της ειδικής του Πισσώνα (ξεκινάει στην έξοδο από Πισσώνα προς Πούρνο-Ερέτρια, διαδρομής 11,850 χλμ) που εξαιτίας των κακών καιρικών συνθηκών του Σαββάτου, αποτέλεσε «σπαζοκεφαλιά» για τους αγωνιζόμενους.
Την Κυριακή, το μενού περιελάμβανε τα γνωστά 6 αγωνιστικά σκέλη, με τη διεξαγωγή από τρεις φορές, εναλλάξ, της ειδικής «Γυμνό» (ξεκινάει 600μ. έξω από το Γυμνό στο δρόμο προς Σέττα, διαδρομής 14,020 χλμ.) και της ειδικής «Τραχήλι» (διαδρομής 8,050 χλμ.).
Η πανηγυρική εκκίνηση (το απόγευμα του Σαββάτου) και ο επίσημος τερματισμός με τις απονομές (το απόγευμα της Κυριακής) πραγματοποιήθηκαν στην κεντρική πλατεία της Αμαρύνθου και συγκέντρωσαν -όπως κάθε χρόνο- πλήθος κόσμου.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Οι Φιλιππίδης – Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX) επικράτησαν στην 3η έκδοση του Φθινοπωρινού Ράλλυ Αμαρύνθου, τόσο στη Ν4 όσο και στη γενική κατάταξη. Από νωρίς, πήραν την πρωτοπορία και παρέμειναν εκεί μέχρι τέλους, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τις υποχρεώσεις τους στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Τα αδέλφια Γύζη (Renault Clio Williams) τερμάτισαν δεύτεροι, κερδίζοντας παράλληλα την Ν2. Το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Λούκας – Μπάνος (Citroen AX), τερματίζοντας δεύτεροι στη δικίνητη κατηγορία. Αυτό είναι το καλύτερο αποτέλεσμα του πληρώματος στη σύντομη εμπλοκή του με τους αγώνες ράλλυ. Τρίτοι στη Ν2 ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Σύλλας – Αναστασοπούλου (Peugeot 106 S16), οι οποίοι άντεξαν στην πίεση των Παπαδόπουλου – Σωτήρχου (Peugeot 206). Τερμάτισαν, μάλιστα, στην τέταρτη θέση στη γενική.
Στα ιστορικά, οι Μουρτζούκος – Καραδημήτρης ήταν ταχύτατοι σε άλλον έναν αγώνα, κερδίζοντας την κατηγορία. Οι επικεφαλής του πρωταθλήματος Ιστορικών, Γιοβάς-Γρηγοριάδης (Audi 80 GT) δεν πίεσαν και αρκέστηκαν στη δεύτερη θέση. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Κασιδόπουλος – Πάλλας (Τoyota Starlet).
Νικητές επιμέρους κλάσεων:
Ν4: Γιώργος Φιλιππίδης / Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX)
Ν2: Γιώργος Σύλλας / Πηνελόπη Αναστασοπούλου (Peugeot 106 S16)
A7: Γιάννης Γύζης / Γιώργος Γύζης (Renault Clio Williams)
Α6: Φίλων Παπαδόπουλος / Βαγγέλης Σωτήρχος (Peugeot 206)
ΕΕ10: Δημήτρης Λούκας / Γιώργος Μπάνος (Citroen AX)
Ιστορικά έως 1300 cc: Γιώργος Κασιδόπουλος / Απόστολος Πάλλας (Τoyota Starlet)
Ιστορικά 1600 cc: Αντώνης Γιοβάς / Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης (Audi 80 GT)
Ιστορικά πάνω από 1600 έως και πάνω από 2000 cc: Γιώργος Μουρτζούκος / Νίκος Καραδημήτρης (BMW 2002 Ti)

 

 

 

 

Αναγνώστηκε 186 φορές