Παρασκεύη 26 Μάιου 2017

Eρέτρια

«1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου» – Αναπάντεχη νίκη για Γύζη! (update 6)

1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου: Αναπάντεχη νίκη για Γύζη! (update 6)

Κάτω από ιδανικές συνθήκες, διεξήχθη στην περιοχή της Αμαρύνθου η πρώτη έκδοση του ομώνυμου Φθινοπωρινού Ράλλυ. Οι ειδικές «αντρικές», τεχνικές και γρήγορες, όπως τις χαρακτήρισαν οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι, με μόλις 27 πληρώματα να ανεβαίνουν στη ράμπα της εκκίνησης το βράδυ του Σαββάτου στην Κεντρική Πλατεία της παραλιακής κωμόπολης της Εύβοιας. Χαρακτηριστικό της βραδιάς ήταν η παρουσία πλήθους κόσμου και τοπικών αρχόντων, οι οποίοι «αγκάλιασαν» την όλη διοργάνωση.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, τώρα, είχαμε …ανατροπή στο 90! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Πολύ ορεξάτοι μπήκαν στον αγώνα οι Βασιλειάδης-Βαρουξή, με το πράσινο Citroen AX, με τον οδηγό από τη Χαλκίδα να πετυχαίνει τον ταχύτερο χρόνο στις δύο πρώτες ειδικές του αγώνα, χτίζοντας μία διαφορά 10’’ από τους αντιπάλους του, μετά το 1ο loop ειδικών. Στη συνέχεια, άρχισε η αντεπίθεση, με το πλήρωμα από την Πάτρα των Καρπάνου-Καρπάνου (Mitsubishi Lancer Evo X) να κερδίζει τις δύο ειδικές, μειώνοντας παράλληλα τη διαφορά από την κορυφή σε μόλις 1.5’’, με μία διαδρομή μήκους 13.8 kms να απομένει. Κι ενώ όλοι περίμεναν νίκη ενός εκ των δύο πληρωμάτων, η ατυχία τους χτύπησε την πόρτα. Αρχικά, ο Βασιλειάδης εγκατέλειψε την προσπάθειά του από σπασμένο ψαλίδι, ενώ ο Καρπάνος αντιμετώπισε πρόβλημα με το τούρμπο. Συγκεκριμένα, το κολάρο του ιντερκούλερ βγήκε από τη θέση του και πλέον το τούρμπο δεν είχε πίεση, αναγκάζοντας το πλήρωμα να χάσει ένα περίπου λεπτό, πέφτοντας έτσι στη γενική κατάταξη. Με αυτόν τον τρόπο, νικητές αναδείχθηκαν τα αδέρφια Γύζη, με όπλο το Renault Clio Williams. Βρίσκονταν κοντά στην κορυφή στο 1ο loop, στη συνέχεια όμως απομακρύνθηκαν, καθώς δεν πίεσαν για τη νίκη, έχοντας ως στόχο να το διασκεδάσουν. Τελικά, δικαιώθηκαν, καθώς πανηγύρισαν την πρώτη τους νίκη σε αγώνα ράλλυ, κερδίζοντας παράλληλα και την F2. Δεύτεροι, τόσο στη γενική, όσο και στα δικίνητα αναδείχθηκαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης, με ένα Opel Astra G.  Το πλήρωμα βρισκόταν στην τέταρτη θέση από την αρχή του αγώνα και σκαρφάλωσε στη δεύτερη στο τέλος, εξαιτίας των ατυχιών των πρωτοπόρων. Ταυτόχρονα, τερμάτισε πρώτο στην κλάση Α7. Το πόντιουμ των νικητών συμπλήρωσαν ο υιός και πατήρ Καρπάνος, με το μοναδικό τετρακίνητο αυτοκίνητο του αγώνα, οι οποίοι με τη συγκεκριμένη επίδοση αναρριχήθηκαν στην κορυφή της βαθμολογίας του Κυπέλλου Ασφάλτου. Από εκεί και πέρα, τρίτος στην F2, αναδείχθηκε ο Τασιόπουλος, έχοντας τον Καρούσο στο πλάι του (Citroen Saxo). Ο οδηγός σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσε να απειλήσει τους πρωτοπόρους και αρκέστηκε στη διόλου ευκαταφρόνητη τρίτη θέση της κατηγορίας, τερματίζοντας παράλληλα πρώτος στην κλάση Α6.

Στις κατηγορίες 3&4 των ιστορικών, τα προγνωστικά επιβεβαιώθηκαν, με τους Μανδρούκα-Τσάδαρη (Porsche 911 RSR) να επικρατούν με σχετική άνεση. Κέρδισαν όλες τις ειδικές στην κατηγορία τους και ξέφυγαν ακόμη περισσότερο στη βαθμολογία. Πίσω τους τερμάτισαν οι Καλύβας-Ψαράκου με το όμορφο Toyota Starlet, χωρίς όμως να μπορέσουν σε καμία περίπτωση να κοντράρουν τους νικητές. Παράλληλα, κέρδισαν την κλάση D1. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας, ανέβηκαν οι Παπάζογλου-Λυμπεροπούλου, με το γνωστό Alfa Romeo Alfasud Ti του οδηγού, αρκετά πιο πίσω από τους δεύτερους. Στις κατηγορίες 1&2, πρώτοι τερμάτισαν οι διεθνείς πλέον, μετά τη συμμετοχή τους στο πρόσφατο Elba Rally Storico της Ιταλίας, Μ. Σταφυλοπάτης-Ν.Μαργέτης με ένα Ford Escort MK1. Το πλήρωμα, που αντιμετώπισε αρκετές ατυχίες στους τελευταίους αγώνες, κατάφερε να πανηγυρίσει τη νίκη στην κατηγορία του. Αρκετά πιο πίσω, τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της κατηγορίας και πρώτοι στην κλάση Β1-Β2-Β3 οι Μπέντας-Κοφινάς με ένα Ford Escort MK1, με τους Λάμπουρα-Φιλιππάκη να κλείνουν την πρώτη τριάδα, στον πρώτο αγώνα του οδηγού με το Autobianchi A112 Abarth.

Στις επιμέρους κλάσεις, τώρα, ταχύτεροι στη Ν2 αναδείχθηκαν οι Πούντος-Πατσός με Peugeot 106 S16, κάνοντας έναν εκπληκτικό αγώνα και επικρατώντας με διαφορά περίπου 2 λεπτών από τους αντιπάλους τους. Στην Ε10, επικράτησαν οι Πλακουτσής-Παναγιωτακόπουλος (Peugeot 205), όντας οι μόνοι της κατηγορίας που τελικά είδαν την καρό σημαία του τερματισμού.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, εκτός από αυτή των Βασιλειάδη-Βαρουξή που προαναφέρθηκε, αξίζει να σημειωθεί και αυτή των Αμαξόπουλου-Ρέντη στην πρώτη κιόλας ειδική. Το πλήρωμα που ήταν εκ των φαβορί του αγώνα, τέθηκε πολύ νωρίς εκτός, καθώς είχε μία έξοδο στο δεύτερο κιόλας χιλιόμετρο της ειδικής, προκαλώντας αρκετά μεγάλη ζημιά στο Peugeot 205. Έξοδο είχαν οι Παπαδόπουλος-Σιμάτος (Peugeot 206) στην πρώτη ειδική, όπως και ο νεαρός Καλδής με ίδιο αυτοκίνητο.

Σε γενικές γραμμές, διοργανώθηκε ένας πολύ όμορφος αγώνας με τους οδηγούς να δηλώνουν ικανοποιημένοι από την όλη διοργάνωση. Η τοπική κοινωνία και οι φορείς αγκάλιασαν τον αγώνα και δήλωσαν πως αναμένουν με ανυπομονησία τη δεύτερη έκδοσή του. Στα θετικά μπορούν να προστεθούν και οι όμορφες ζωγραφιές των παιδιών της Αμαρύνθου, οι οποίες κόσμησαν την πανηγυρική εκκίνηση το βράδυ του Σαββάτου. Ευχή όλων είναι να πραγματοποιηθεί ένας ακόμη καλύτερος αγώνας τη νέα χρονιά, με περισσότερες συμμετοχές! Επόμενος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτου, το Ράλλυ Κρήτης στις 27 Οκτώβρη.

Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών.

Ι.Γύζης: Το ευχαριστηθήκαμε πολύ. Οι ειδικές ήταν πολύ ωραίες, αντρικές θα έλεγα. Το πρόβλημα στην τελευταία ειδική ήταν τα χώματα που μπήκαν στην ειδική από τις μπούκες των προπορευόμενων, αλλά έτσι είναι οι αγώνες. Δεν έχω κάποιο ράλλυ στα άμεσα σχέδιά μου. Οι καιροί είναι δύσκολοι.

Γ.Κοπανάκης: Μου άρεσε ο αγώνας, καθώς οι ειδικές ήταν  τεχνικές και γρήγορες. Ευτυχώς όλα κύλησαν ομαλά και δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα. Στα πρώτα δύο σκέλη του Γυμνού  συναντήσαμε αρκετούς θεατές, οι οποίοι όμως λιγόστεψαν στο τρίτο. Τώρα θα προετοιμαστούμε για το Παλάδιο και ίσως πάμε στο Λαμίας για προπόνηση.  

Ν.Καρπάνος: Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το τούρμπο στην τελευταία ειδική, κάτι που μας στέρησε τη νίκη. Ίσως θα έπρεπε να κάναμε το Τραχήλι και τρίτη φορά, τη στιγμή που το περάσαμε σαν απλή.  Γενικά, ήταν πολύ όμορφη η οργάνωση του αγώνα, αν αναλογιστεί κανείς πως είναι η πρώτη του έκδοση. Η περιοχή είναι αρκετά φιλόξενη και έχει τα εχέγγυα να διοργανώσει και άλλους αγώνες στο μέλλον. Σκεφτόμαστε να πάμε στην Κρήτη, θα το προσπαθήσουμε.

Γ.Τασιόπουλος: Όμορφος αγώνας, ωραίες ειδικές. Το ευχαριστηθήκαμε αρκετά και θα ξαναέρθουμε.

Ε.Μανδρούκας: Όλα κύλησαν ομαλά. Αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα με την μπαταρία στην πέμπτη ειδική και γι’ αυτό κινηθήκαμε πιο αργά. Το πρόγραμμα πλέον λέει χώμα και Μαύρο Ρόδο σε δύο εβδομάδες.

Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ

Γραφείο Τύπου

 

1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου – Flash News:  Νίκη Γύζη στο φινάλε! (update 5)

Τα πάνω-κάτω ήρθαν στην τελευταία ειδική του αγώνα, με τους Γύζη-Γύζη να χρίζονται εντελώς αναπάντεχα νικητές του αγώνα. Οι μέχρι εκείνη τη στιγμή επικεφαλείς, Βασιλειάδης-Βαρουξή, εγκατέλειψαν από ψαλίδι, ενώ οι έτεροι διεκδικητές της νίκης Καρπάνος-Καρπάνος,  έχασαν πολύτιμο χρόνο από μηχανική βλάβη. Συγκεκριμένα, το κολάρο του ιντερκούλερ βγήκε από τη θέση του και πλέον το τούρμπο δεν είχε πίεση.

Έτσι, επωφελούμενοι τις ατυχίες των προπορευόμενων, το πλήρωμα του Renault Clio Wiliams πέτυχε την πρώτη νίκη της καριέρας του σε αγώνα ράλλυ, τερματίζοντας παράλληλα και πρώτο στην F2. Δεύτεροι στη γενική, αλλά και στα δικίνητα τερμάτισαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης με Opel Astra  G, χωρίς να πιέσουν ιδιαίτερα.  Το πατρινό πλήρωμα των Καρπάνου-Καρπάνου ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, εξαιτίας της ατυχίας που προαναφέρθηκε. Το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι Τασιόπουλος-Καρούσος, οι οποίοι ούτε απείλησαν, ούτε απειλήθηκαν. Στα ιστορικά, επικράτησαν οι Μανδρούκας-Τασιόπουλος δια περιπάτου, καθώς ήταν ταχύτεροι σε όλες τις ειδικές του αγώνα. Ακολούθησαν οι Καλύβας-Ψαράκου με Toyota Starlet, οι οποίοι δεν μπόρεσαν να απειλήσουν το πλήρωμα του Porsche. Τρίτοι τερμάτισαν οι διεθνείς πλέον, μετά τη συμμετοχή τους στο πρόσφατο Elba Rally Storico της Ιταλίας, Μ. Σταφυλοπάτης-Ν.Μαργέτης.

 Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ            
Γραφείο Τύπου

 

1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου – Μετά την 4η Ε.Δ. (update 4)

Ασταμάτητο το πλήρωμα των Καρπάνου-Καρπάνου, επικράτησε και στις δύο ειδικές του 2ου loop και πλέον η διαφορά που τους χωρίζει από την κορυφή είναι μόλις 1.5 δλ., με μία ειδική να απομένει για το τέλος. Στις δύο αυτές διαδρομές κάλυψαν 14 δλ. από τους Βασιλειάδη-Βαρουξή και είναι αποφασισμένοι για τη νίκη. Τα πλήρωμα του Citroen AX δείχνει να το διασκεδάζει και όπως τόνισε ο οδηγός, στόχος είναι η ράμπα του τερματισμού.  Τρίτοι έπεσαν οι Γύζης-Γύζης και πλέον είναι μακριά από την διεκδίκηση της νίκης, την οποία δεν κυνηγούσαν, όπως άλλωστε δήλωσε και ο οδηγός. Βέβαια, συνεχίζουν να βρίσκονται πρώτοι στην F2 , αυξάνοντας τη διαφορά τους στα 21 δλ. από τους Κοπανάκη-Φαρμάκη που ακολουθούν. Αρκετά πιο πίσω, οι τρίτοι της κατηγορίας Τασιόπουλος-Καρούσος με Citroen Saxo. Στα ιστορικά, δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με το πρώτο loop, με τους Μανδρούκα-Τσάδαρη (Porsche 911 RSR), να παραμένουν επικεφαλείς με άνεση. Πίσω τους εξακολουθούν να βρίσκονται οι Καλύβας-Ψαράκου (Toyota Starlet) και Σταφυλοπάτης-Μαργέτης (Ford Escort MK1).

Δηλώσεις των οδηγών μετά το 2ο loop:

Π. Βασιλειάδης: Κατεβάσαμε τους χρόνους μας σε σχέση με το 1ο loop καθώς πλέον γνωρίζαμε καλύτερα τις ειδικές. Κάποιες στροφές στο Γυμνό είχαν χώματα από μπούκες των προπορευόμενων και αναγκαστικά κόψαμε. Θα πάμε φυλαγμένα με σκοπό να τερματίσουμε.

Ν. Καρπάνος: Σαφώς καλύτερα τώρα. Κάναμε σωστή επιλογή ελαστικών σε αυτές τα ειδικές και το ευχαριστιόμαστε περισσότερο. Θα παλέψουμε για τη νίκη και ευελπιστούμε να τα καταφέρουμε.

Ι.Γύζης: Το αυτοκίνητο ήταν πιο σταθερό τώρα. Κινηθήκαμε καλύτερα και πάμε να τερματίσουμε.

Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ            
Γραφείο Τύπου

 

1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου – Μετά την 3η ειδική! (update3)

Αντεπίθεση για τους Καρπάνο-Καρπάνο στην τρίτη ειδική του αγώνα. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo X έκανε σωστή επιλογή ελαστικών και ήταν ταχύτερο στην εναρκτήρια ειδική του 2ου loop, μειώνοντας έτσι τη διαφορά από την κορυφή στα 8.6 δλ. Δεύτεροι στην ειδική τερμάτισαν ο πρωτοπόροι του αγώνα Βασιλειάδης-Βαρουξή και τρίτοι οι Γύζης-Γύζης οι οποίοι έπεσαν πλέον τρίτοι και στη γενική. Η κατάταξη στα δικίνητα παραμένει αμετάβλητη. Απομένουν 22 χιλιόμετρα ειδικών και η μάχη για την κορυφή αναμένεται έντονη!

 Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ            
Γραφείο Τύπου

1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου – Μετά το 1ο σκέλος (update2)

Ολοκληρώθηκε το 1ο σκέλος του αγώνα, με το μικτό πλήρωμα των Βασιλειάδη-Βαρουξή (Citroen AX) να επικρατεί και στις δυο ειδικές. Ο οδηγός από τη Χαλκίδα έχτισε μια διαφορά 10 δλ. από τους δεύτερους Γύζη-Γύζη (Renault Clio Williams). Το τοπικό πλήρωμα του Renault προηγείται παράλληλα και στα δικίνητα. Τρίτοι ακολουθούν οι Καρπάνος-Καρπάνος από την Πάτρα με το Lancer 10ης γενιάς, 14 δλ. από την κορυφή. Δεύτεροι στην F2, είναι το πλήρωμα των Κοπανάκη-Φαρμάκη, με το Opel Astra G, με τους Τασιόπουλο-Καρούσο να ολοκληρώνουν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας. Στα ιστορικά, τώρα, με ιδιαίτερη άνεση προηγούνται οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με  Porsche 911 RSR. Ήταν ταχύτεροι τόσο στο Γυμνό, όσο και στο Τραχήλι και έχουν «μαξιλαράκι» ασφαλείας 1 λεπτού περίπου από τους Καλύβα-Ψαράκου (Toyota Starlet) που ακολουθούν. Πίσω τους βρίσκονται οι Μ. Σταφυλοπάτης-Μαργέτης με Ford Escort MK1.

Να σημειωθεί πως η πρώτη ειδική σημαδεύτηκε από το ατύχημα των Αμαξόπουλου-Ρέντη, οι οποίοι στο 2ο χιλιόμετρο βγήκαν εκτός δρόμου με το Peugeot 205. Το πλήρωμα είναι καλά στην υγεία του. Προκειμένου να καθαριστεί ο δρόμος, επήλθε καθυστέρηση μισής περίπου ώρας στον αγώνα.

Σε λίγο ξεκινάει το 2ο loop των ειδικών.

Οι 3 πρώτοι οδηγοί δήλωσαν μετά το 1ο loop:

Π. Βασιλειάδης: Δεν κάναμε αρκετές αναγνωρίσεις, οπότε στο 1ο loop στην ουσία, τσεκάραμε τις σημειώσεις μας. Οι ειδικές ήταν γλιστερές, ιδιαίτερα η πρώτη. Επιδιώκουμε να το διασκεδάσουμε και αυτό κάνουμε.

Ι. Γύζης: Οι ειδικές είναι πολύ ωραίες, ιδιαίτερα αντρικές θα έλεγα. Η πρώτη γλιστρούσε. Είμαι ικανοποιημένος με το ρυθμό μας και στοχεύουμε να τερματίσουμε και να το ευχαριστηθούμε. Σε καμία περίπτωση δε θέλουμε να το ρισκάρουμε.

 Ν. Καρπάνος: Ιδιαίτερα γλιστερές οι ειδικές. Κάναμε λάθος επιλογή ελαστικών στις πρώτες. Θα το διορθώσουμε και ευελπιστώ να πάμε καλύτερα στη συνέχεια.

Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ            
Γραφείο Τύπου

 

To 1ο Φθινοπρωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου ξεκίνησε (update 1)

Επικεφαλείς τέθηκαν οι Βασιλειάδης-Βαρουξή με το καλημέρα. Το πλήρωμα με το πράσινο Citroen AX πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο με τους Γύζη-Γύζη να ακολουθούν 4 δλ. πίσω τους. 9 δλ. χωρίζουν τους δεύτερους της βαθμολογίας Καρπάνο-Καρπάνο από την κορυφή. Οι Αμαξόπουλος-Ρέντης, ένα εκ των φαβορί του αγώνα είχαν έξοδο στη δεύτερη ειδική του αγώνα με το πλήρωμα να είναι καλά στην υγεία του. Η ειδική έχει διακοπεί προσωρινά, καθώς ο 205 εμποδίζει.

Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ
Γραφείο Τύπου

Αναγνώστηκε 796 φορές