Σαββάτο 23 Σεπτέμβριου 2017

Eρέτρια

Τηλεφωνική έρευνα για τη βελτίωση των υπηρεσιών του Δήμου Ερέτριας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 5/12/12

Ο Δήμος Ερέτριας στο πλαίσιο της προσπάθειάς του να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες που παρέχει στους δημότες του, πραγματοποιεί έρευνα προκειμένου αφενός να αποτιμήσει την υπάρχουσα κατάσταση που επικρατεί σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών του και αφετέρου να βελτιώσει τα όποια κενά  υπάρχουν.

Συγκεκριμένα, η έρευνα θα πραγματοποιηθεί τηλεφωνικά σε όλα τα δημοτικά και κοινοτικά διαμερίσματα του Δήμου Ερέτριας. Το δε ποσοτικό δείγμα θα επιλεγεί ανάλογα με τον πληθυσμό των διαμερισμάτων. Η «μίνι δημοσκόπηση» για την ποιότητα των υπηρεσιών του Δήμου Ερέτριας γίνεται σε συνεργασία με την εταιρεία  «Advanced Quality Services Ltd» και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε δύο μήνες.

Οι πολίτες θα κληθούν να αξιολογήσουν τους εξής τομείς του Δήμου Ερέτριας: Αίσθημα ασφάλειας στην πόλη , κατάσταση δρόμων/ πεζοδρομίων, ποιότητα καθαριότητας πόλης, κατάσταση παιδικών χαρών, διαθεσιμότητα κάδων ανακύκλωσης, διαθεσιμότητα θέσεων parking , ποιότητα πολιτιστικών εκδηλώσεων, ποιότητα χώρων άθλησης, ποιότητα παιδικών χαρών, επάρκεια εκτάσεων πράσινου, έκταση κοινόχρηστων χώρων, επάρκεια βρεφονηπιακών σταθμών, ποιότητα βρεφονηπιακών σταθμών, ποιότητα σχολικών κτηρίων, επάρκεια σχολικών κτηρίων, μέριμνα για άνεργους & μειονότητες, μέριμνα για ηλικιωμένους, ύδρευση.

Παρακαλούνται  οι δημότες να διαθέσουν λίγα λεπτά από το χρόνο τους για να απαντήσουν τηλεφωνικά στο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης υπηρεσιών του Δήμου Ερέτριας.

Αναγνώστηκε 927 φορές